Corona FAQ
Vragen en antwoorden over onze evenementen
Als organisatoren trachten wij zo spoedig mogelijk een nieuwe datum te vinden voor de data die zijn uitgesteld wegens de COVID19-pandemie.
Aangezien niet kan worden voorspeld wanneer evenementen opnieuw kunnen plaatsvinden onder de gebruikelijke omstandigheden als voor de pandemie, zullen wij u zo vroeg mogelijk op de hoogte brengen van eventuele wijzigingen op onze website of via de websites van onze ticketpartners.
ALVAST TER INFORMATIE:
Indien een evenement wordt uitgesteld, blijven de gekochte tickets geldig voor de nieuwe datum. Als u op de nieuwe datum niet kunt komen, neem dan contact op met het boekingskantoor waar het ticket is gekocht.
HUIDIGE VOORWAARDEN VOOR HET BIJWONEN VAN EVENEMENTEN
Hier vindt u de actuele voorschriften die gelden van de rijksoverheid:
Informatie van de Rijksoverheid | Rijksoverheid.nl
HOE KOM IK TE WETEN OF ER UITSTEL / ALTERNATIEVE DATA ZIJN?
Voor concerten die uitgesteld moeten worden zullen alternatieve data aangeboden worden. U kunt de vervangende concert data hier vinden.
BLIJVEN TICKETS GELDIG IN GEVAL VAN UITSEL?
Alle tickets blijven geldig. U heeft bijvoorbeeld een ticket gekocht voor een concert in Amsterdam: met hetzelfde ticket wordt u toegelaten op een reservedatum. U heeft geen nieuwe tickets of schriftelijke bevestiging voor de nieuwe geldigheid van de tickets nodig! Dit is ook de reden waarom eventuele terugbetalingen alleen mogelijk zijn op vertoon van de originele tickets.
Info over gewijzigde events
KRIJG IK MIJN GELD TERUG IN GEVAL VAN UITSTEL?
Voor vragen kunt u terecht bij het verkooppunt waar u de tickets heeft gekocht. Gelieve ons geen originele tickets te sturen.
We hopen dat we uw belangrijkste vragen hebben kunnen beantwoorden. Hartelijk dank aan de vele begripvolle klanten die tot dusver als vanzelfsprekend nieuwe data hebben aanvaard toen hun concerten moesten worden verschoven.
Dank u wel!
Header afbeelding: © Marcin Dambrowski